Den som spar han har.. inget roligt

Ovanstående ordspråk har min far skapat och jag tror att jag har ärvt hans inställning till pengar, medan min mor och syster är ekonomiska och duktiga. I helgen hade jag väldigt roligt... och gjorde förstås av med alldeles för mycket pengar. Därför har jag bestämt mig för att hoppa över kören idag och istället gå på en marknadsundersökning där man blir bjuden på mat och får 400 kr för besväret. Alltså för en gångs skull pengar IN istället för ut. Visserligen kommer jag göra av med dem igen redan på onsdag, för då ska jag på restaurang, men ändå...
 
Igår var jag på söder och fikade med en söt och trevlig person som jag pratat med på Qruiser och msn. Det är förresten henne jag ska gå på restaurang med på onsdag.


Nu ska jag knalla iväg till jobbet och se om G har överlevt helgen. De där papprena på skrivbordet har säkert överlevt helgen i alla fall. Det gör de alltid. Ibland känns det till och med som om de har förökat sig. Blä.


Kommentarer
Postat av: Dummie

Rolig blogg. Jag länkar!

2008-02-11 @ 12:40:50
URL: http://vendettor.blogspot.com
Postat av: Annie

Tacki! Tycker din verkar kul med. = ) Gillar det där inlägget med de jättestora bokstäverna när du skriker i baren. Mycket bildligt. = )

2008-02-11 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0