Eftersnack

Annie säger: Äh, vad fjuttigt det här känns. Vi får flytta till New York eller nåt

Miss J säger: A eller hur..

Miss J säger: Å då e ändå Sthlm en av dom bättre städerna.

Annie säger: Patricia borde också vara på lördagar. Hur ska man kunna gå där när man ska jobba på måndan..

Miss J säger: Ha ha, alla gayisar borde va studenter.

Annie säger: Pah.. eller så får vi öppna eget!

Miss J säger: A de tycker jag att vi gör.

Annie säger: Ja.. ett ställe för tjejer som har öppet fre o lör till 3. Med dansgolv.

Miss J säger: Mm! Kan du stå för startkapitalet???

Annie säger: Haha.. nä, men jag kan satsa mina raggsockar...

Miss J säger: He he, då slänger jag in min stickade mössa jag fick.

Annie säger: Perfekt. jag ska höra med några fastighetsförvaltare vad vi kan få för det...

Miss J säger: Bra =0)

Miss J säger: Gärna nått centralt å stort

Annie säger: Jomenvisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0