Kampen mot könsrollerna

Annie säger: Hur går det med Kalle? Har han växt nåt?

Maria säger: Jag hoppas det, i alla fall har jag växt på alla håll och kanter, de sista veckorna har jag nog gått upp flera kilo....jag ska på ultraljud på måndag sa jag hoppas de kan se vilket kön det är

Annie säger: Spännande = )

Maria säger: Vi vet ju inte än och även om jag inte ska köpa rosa eller blåa kläder (kan ju inte stödja det gamla traditionella könsmönstret eller hur) så vill vi ända veta!

Annie säger: Men huvudsaken är ju att barnen blir lockiga = ) Det minns jag att du sa.

Maria säger: Precis! Så tycker jag nog fortfarande, haha och friska så klart

Annie säger: Du menar: blå till tjej, rosa till kille? = )

Maria säger: Ja, så får det ju bli i sa fall! Och om vi får en son ska han definitivt ha långt hår. De kommer få slag här nere, det trista bayerska folket

Annie säger: Asg. Jag stödjer din kamp helhjärtat.

Annie säger: Stackars barn. Hahahaha.

Maria säger: Ja de kommer säkert bli mobbade, usch.

Maria säger: Vi får umgås med de andra invandrarna.

Annie säger: Haha. Men om det är en kille med lockigt hår så är det kanske inte så snyggt med långt hår

Annie säger: Då kommer han se ut som Pär Holmgren som visar vädret

Maria säger: Nej halvlångt i alla fall, page åtminstone!

Annie säger: Eller E-type!

Maria säger: Nej gud, e-type asg! Vilken mardröm!

Maria säger: Lycka till imorgon! NU ska jag ut och röra på gravidfläsket....hade behövt dig här min träningspartner!

Annie säger: Jaa.. hade gärna ställt upp = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0