Konstig Bob Dylan-film

Jag måste erkänna en sak. Jag fattade ingenting av filmen jag just såg. Den skulle handla om Bob Dylan sades det. Kanske måste man känna till saker om Bob Dylan för att fatta vad som händer i filmen. Själv vet jag just ingenting om honom och efter att ha sett filmen vet jag fortfarande lika lite. Jag kände mig som Alice i Underlandet: Jag såg massor av konstiga saker som jag försökte få något grepp om men det blev bara curioser and curioser.
I vanliga fall brukar jag recensera de filmer jag ser, men den här kan jag faktiskt inte säga något om. Om du är ett inbitet Dylan-fan har du förmodligen redan sett filmen och kanske förstod du också något? Du kan ju förklara för mig i så fall. Om du inte är ett inbitet Dylan-fan är min rekommendation att antingen hoppa över filmen eller läsa på ordentligt innan...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjena! Såg typ 15 min av filmen men stängde sedan av. Tyckte inte att den var så bra... men jag stör mig i o f s på att det är olika skådisar som spelar honom, så jag fick en hangup på det kan man säga.

2008-02-21 @ 23:02:47
Postat av: maria

Hallå! Håller med dig, jag och daniel kämpade på i cirka en timma men vi fattade inte heller någonting av vad man kanske ska förstå. Stängde av filmen sen och det händer verkligen sällan! Hoppas allt är bra, Stor kram

2008-02-27 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0