Min idol släpper ny skiva

I vår kommer Sheryl Crows nya skiva till Sverige. I USA verkar man redan kunna köpa den så jag förstår inte varför jag måste vänta så länge? Orättvisa.. mutter mummel gruff...

Jag måste erkänna att jag var lite orolig för hur Sheryl skulle hinna med att göra en massa bra musik när hon åker runt med sitt band på Anti Global Warming Tour (eller vad det hette), designar egna kläder och dessutom har adopterat ett barn! Hur hinner hon med allt? Tänk om hon blir utbränd? Å andra sidan kanske lite hederlig depression inspirerar till bra musik. Musiken hon skrev när hon var lyckligt kär i den där cyklisten Lance Armstrong var faktiskt inget vidare. Ja jag vet. Vad egoistisk jag är.. = )

Undrar förresten hur kläderna hon gjort kommer att se ut. Tydligen ska det vara kläder för modemedvetna jeanstjejer och plaggen ska kosta 400 kr styck. Vem vet, kanske kläderna hittar hit till Sverige nån gång så vi får se dem.. men helt säker kan man väl aldrig vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0