Stulna kyssar

L säger: Du låter inte detta skumt (gillar att läsa efterlysningar och kontaktannonser) :

Jag söker en man på exakt 150 cm som resesällskap. Jag ska åka till Bergen Belsen den 28 sept 2008.

Annie säger: Asg. Hallå, jag trodde du skrev rapporter!

L säger: Faan också borde inte tagit dej ur den illusionen.

Annie säger: Jag har just ätit raspberry choklad och en cola.. Jag går och hämtar en morot så väger det upp. Eller hur? = )

L säger: Det blir nog jättebra det. Har hört att morötter botar de mesta.

L säger: Och så blir man brun också haha

Annie säger: Hm, ja, fast det förutsätter nog att man är i solen också = )

L säger: Tror du attans.

L sjunger: ....kärleken är blind jag vill gärna se nånting......ung och kåt...haha....jag vill bara känna köttets lustar jag vill inte äga och rå om dej...jag vill va som djuren i naturen jag vill inte bara vara din...höra hur du rister o frustar....du är våt....höra hur du snuskar...tränga in i dej minst ett par meter....

Annie säger: Jaha ja.. minst ett par meter ja..

L säger: Jorå såatt

L säger: Haha

L säger: Första kyssen me en tjej var mysigt... de var faktiskt alla hjärtans och hon frågade är du inte klar snart (borstade tänderna) sen drog hon tag och kysste mej sa att hon ville va min första det var väldigt mjukt

Annie säger: Mmm, det lät mysigt. 

Annie säger: Eller, det beror ju på vilken tjej det var förstås = )

L säger: En väldigt söt fransk tjej som är en nära vän även nu.

Annie säger: Nice. 

Annie säger: På engelska alltså.

Annie säger: Jag undrade inte om hon var från Rivieran.

L säger: Drygo;P

Annie säger: Haha

Annie säger: Jag är från Stockholm. Vi är alltid dryga och otrevliga vet du väl?

L säger: Just ja jag glömmer så lätt bort de

L säger: Men nu är jag med igen

Annie säger: Ja, man måste vara på sin vakt med stockholmare.

Annie säger: Ger man dem lillfingret...

Annie säger: ..så försöker de dra in en på Café opera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, den var rätt kul den där konversationen. ;)

2008-02-15 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0