Back in town

Nu har jag landat i Stockholm igen! Jag tog mig igenom äventyren med namngivningar, 30-årsfester, styrelsemöten och kusinbesök och är fortfarande i hyfsat gott skick. Tror jag i alla fall. Men tusan vad VARMT ni har det här i stan!!! Hur ska man kunna sova? Funderar på att gå ut i parken och hänga upp en hängmatta. Nej, just det, jag har visst ingen hängmatta. Vad synd. Kanske det funkar med en vanlig matta också? Den där hängande delen är säkert överskattad. Man trillar ju bara ner sen när man ska vända på sig.


Tre dagars jobb ska man klara av nu också. Men därinne på kontoret brukar det i alla fall vara hyfsat svalt. Och på kvällarna ska det pridas.

Tack M för att jag fick komma på din och V:s fest. Det var jättekul att träffa er. C och H försökte lura ut mig på "Porrmusikal" på Judys igår kväll, men när jag kom hem från Nyköping kl 23 var jag inte i högform. Det var jag kanske inte heller när jag på morgonen i dag åkte ut till landet och satt i ett litet rum och redde ut frågor om folk som byggt en bastu på fel ställe på våra klippor. Men sen blev det i alla fall bad resten av dagen. Lovely. 21 grader i vattnet. Jag längtar redan tillbaka.


Kommentarer
Postat av: h.

Haha, ja, hur kan man inte vara i form för porrmusikal, menar du?



(Vi missade den faktiskt också, för att alla våra sällskap var ursega).

2008-08-13 @ 11:42:54
Postat av: Anonym

hej läste din blogg sörst nu igen, tack själv f att fu kom och för de suuuuperfina presenterna kram

2008-09-06 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0