Långbeningar i badet

Jag ljög för er förut. Jag sov inte alls på en matta ute i parken. Istället öppnade jag ett fönster och sov inne i min säng. När jag sedan gick in i badrummet på morgonen trodde jag att det var en av deltagarna från Top Model som hade brutit sig in, men det visade sig bara vara en långbenad harkrank som skuttade runt över de kaklade väggarna. Eftersom jag ville ta ett bad tyckte jag dock inte det var nåt trevligt med ett oberäkneligt kryp rundhoppandes. Toppmodellerna brukar dras till rampljus och jag bestämde mig för att köra samma taktik på harkranken. Jag tände lampan i hallen och släckte ljuset i badrummet och vips skuttade harkranken iväg mot ljus, ära och berömmelse.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du har en trevlig Tisdag! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-07-29 @ 15:10:17
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0