Obs nu går en person förbi som passar dig

Miss X säger: Visst måste det vara svårt o träffa potentiell partner ute? Jag har ALDRIG lyckats med det tror jag, vare sig kille eller tjej.

Miss X säger: Det är liksom så många. Hahaha.

Miss X säger: Det bästa är nog o satsa på o ha kul (o undvika ex då hehe).

Annie säger: Ja, för mig är det svårt i af. = ) Men vissa har ju den där taktiken att dansa fram till någon och sen ta med dem hem och sen kanske lära känna dem nästa dag om de inte var alltför fula = )

Miss X säger: Hehe, jo jo, så är det ju. Men inget jag skulle kunna göra tror jag.

Annie säger: Nej, inte jag heller = )

Miss X säger: Skönt o höra.

Annie säger: Men försökte du inte en gång med den där tjejen?

Miss X säger: HAHAHAHHAHAHAH!!!! Joooooo! Och det vill vi helst glömma

Miss X säger: Såg henne igår förresten! Hon är fortfarande snyyyygg!

Annie säger: Konstigt.. hon är ju en väldigt annorlunda typ av människa än din tjej?

Annie säger: Men du kanske har flera typer? = )

Miss X säger: Ja man har väl det! Svårt o veta.

Miss X säger: Men tror inte att vi skulle passa o ha ett förhållande, men man vet ju aldrig.

Annie säger: Nej, bara ett utseende säger inte mycket

Miss X säger: Sen ligger ju mycket i personligheten, hur man är när man pratar o det har jag ju ingen aning om.

Annie säger: Det är väl därför det är svårt att träffa någon ute också. Då ser man ju bara utseenden

Miss X säger: Precis!!

Miss X säger: Skulle vara bra om man kunde få en indikation typ "Obs nu går en person förbi som passar dig" typ. Skulle vara fint.

Annie säger: Ja, de får bygga om de där dogtagsen så att de signalerar sånt i stället.

Miss X säger: Exakt!

Annie säger: Det vore faktiskt jäkligt bra.

Miss X säger: Verkligen! ska jobba på den uppfinningen.

Annie säger: Ja gör det. Jag köper gärna aktier om du lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0