Sex and the city - en reklamfilm

Jag insåg just att jag inte har skrivit något om filmen Sex and the city fastän jag varit och sett den på bio. Och som ni kanske vet brukar jag ju recensera alla filmer jag ser. Men egentligen är det väl inte mycket att skriva om för alla vet ju redan hur filmen kommer vara. Ja, nästan i alla fall. Själv hade jag inte förväntat mig fullt så mycket reklam och produktplaceringar. Det var nästan mer reklam och ytlighet än handling i filmen. Man borde få betalt för att gå och se den och inte tvärtom. Eftersom jag satt och störde mig så mycket på reklamen tappade jag hela tiden fokus på det som skulle vara själva historien. Ibland var det nästan så jag undrade om de skrivit manuset efter finansiärernas önskemål. Ja, jag är lite besviken faktiskt. Jag gillade serien bättre. Mera roliga elakheter och mindre reklam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0