Min vecka

Den här veckan blev väldigt full. Titta bara här:

Jag kom hem från landet med båten och sprang på två fester samma kväll. Dagen efter gick Å och jag ut på presentjakt och hon lyckades dessutom hitta en klänning åt mig, något som inte är helt enkelt. Sedan jobbade jag tio timmar och sprang sedan ut och hällde i mig sprit igen. Nu sitter jag på jobbet och är ganska trött. Ikväll kommer Momsen över och vi ska bokföra åt föreningen. Undrar hur alert jag kommer vara då. Momsen kommer säkert peka ut alla dammtussar också. Sen ska jag jobba i morgon också och på kvällen blir det mer presentshopping med en annan kompis åt en annan kompis. Sean bär det ut i skärgården igen med bil i två dagar innan jag ska på namngivning+30-årsfest i Nyköping. Ja, inte av samma person då. M heter ju redan M men hennes son ska givas namnet V. På den festen blir det dock ingen sprit för mig eftersom jag sedan måste köra bil. Ända ut i skärgården kör jag och där somnar jag sött nån gång framåt småtimmarna. På söndag morgon kl 08,00 varknar jag pigg som en mört (?) och springer iväg på styrelsemöte med föreningen. Sedan åker jag hem till stan igen och sover sött ända tills måndag morgon. Om inget oförutsett inträffar förstås. Det gör det säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0