Kärleksnumerologi

Som jag nämnt tidigare har jag tänkt gifta mig med skådespelerskan Jordana Brewster. Idag hittade jag en sida där man kunde testa hur man passar ihop med olika kändisar så jag valde Jordana och mig själv och tryckte på knappen. Så här blev resultatet:

Kompatibilitetsanalys för Annie och Jordana Brewster
Det här är en kombination som inte är den bästa. Förhållandet präglas av passivitet eftersom båda passar bäst tillsammans med en ledargestalt. En av parterna måste således ta på sig en ledarroll, och det är en situation som inte känns bekväm. Förhållandet kan bli lyckat, men nästan bara i de fall där det finns ett gemensamt intresse. Om båda är intresserade av det ockulta kan förhållandet faktiskt bli riktigt starkt. Parterna bör spendera mycket tid tillsammans för att inte glida isär.

Samstämmighet: 20%

Nej, det där var ju ingen höjdare. Det där testet tycker att jag ska bli tillsammans med Cameron Diaz istället, men.. neej..

Det är som Magnus Uggla säger i Astrologen:

Jag har gått över till nummerologi,
och räknat ut vår romans,
vi två vi bildar en vådlig kemi,
utan skuggan av en chans.
Det står du är stabil,
att jag är svag labil,
en nattsvart framtid nummerologen spår,
om vi inte skilda vägar går.
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och fast det svider å jag lider är det bäst att vi bryter vårt band,
och inte trotsar ödets hand.
Fast du är den finaste jag mött.
Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött.
Ja, du är den finaste jag mött.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag fick 20% med Carola och jag undrar vilka 20 de är... måhända rester från barndomens fullkomliga idoldyrkan?! Jag testar vidare..



Det finns en riktigt bra sida här ----> http://berglund.ceze.com/swedish/index.htm

Det finns dock risker för att bli beroende...

2008-06-28 @ 20:45:59
URL: http://kajplats13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0