Omoget 1: Bajs

L säger: Allt bra me dej?

Annie säger: Jodå. Kontot 2990 saknar 29 471 kr men annars är det bra = )

L säger: Äh, noga då..

Annie säger: Jomenvisst. Noll kronor i diff ska det vara. Måste gå igenom det igen i morron. Blä. Det blir alltid fel på det där bajskontot.

L säger: Haha. Vet inte om jag hört dej kalla någe bajs innan. Så det måste verkligen vara det.

Annie säger: Jag kallar allt dåligt för bajs. Det kan min syster intyga = )

L säger: Eller, jo det var ju förstås den där bajsfrukten... Haha. Jag tror dej. Behöver inge intyg.

Annie säger: Ja just ja. Timarin! Men den såg ju verkligen ut som en bajskorv. Jag var tvungen att be G att flytta ner den från matbordet.

L säger: Taskigt. Stackars G och hennes frukt.

Annie säger: Hihi. Det är inte ett dugg synd om G. Hon har alldeles frivilligt sökt mitt eminenta sällskap. 

L säger: Hm. Hon kanske trodde du skulle bete dej lite mer moget av nån konstig anledning.

Annie säger: Näh, det tror hon absolut inte. Jag beter mig aldrig moget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0