Som i Våra bästa år nästan

Ulla säger: Jag ska följa med en kompis när hon ska tatuera sig imorgon.

Annie säger: Nej men usch.

Ulla säger: Japp.

Annie säger: Hoppas du inte dras med o skaffar en du med = )

Ulla säger: Haha, ALDRIG.

Annie säger: Bra = )

Ulla säger: Eller jo, jag kanske tatuerar in Calle i stora bokstäver på armen.

Annie säger: Haha. Jättebra idé.

Ulla säger: Ja men visst.

Annie säger: Sen kan du skicka honom ett foto på armen över facebook.

Ulla säger: Precis.

 Annie säger: Så faller han direkt!

Ulla säger: Ja, det måste han ju bara göra.

Annie säger: Då kan han inte undvika att förstå att det är allvar.

Ulla säger: Precis, eller att jag är psykiskt störd.

Annie säger: Haha. Ja kanske snarare det   = )

Ulla säger: No win situation.

Annie säger: Nä, du får hoppa tatueringen.

Ulla säger: Ja, jag hatar tatueringar. Tycker det är jättefult.

Annie säger: Eller så kan du droga honom och tatuera ULLA på hans ena skinka.

Annie säger: Då måste han ju bli hop med en Ulla.

Ulla säger: Hahha.

Ulla säger: Ja, då kommer han ju verkligen att gilla mig.

Annie säger: Men då vet han inte att det är du som gjort det.

Ulla säger: Ahahah.

Annie säger: Man får inte va dum.

Ulla säger: Nej, vem ska man misstänka.

Annie säger: Värsta grejen. Som i Våra bästa år nästan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0