Saludos amigas

Hej, här är jag igen. Jag har inte avlidit utan bara haft lite bloggstillestånd på grund av överbelastning av min lediga tid. Jag antar att det är en bra sak egentligen, att man inte hinner sitta och skriva om det man gör för att man gör det istället.. hm.. eller nåt.. nej, helt bra är det nog inte ändå att göra för mycket saker för jag är riktigt trött. Eftersom min körkompis Miss I är sjuk tänkte jag hoppa över kören idag (med... precis som de förra två gångerna..) och gå hem och lägga mig istället.


Helgen har varit fylld av nya intryck och snö och fest och bio och promenader och mycket annat. Ja, egentligen det mesta utom sömn. Jag ser fram emot en rofylld arbetsvecka att vila upp mig på... = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0