värvningsförsök på jobbet

Annie: Hej! Hur mår du? Går det bra med gitarrspelandet? Tror inte jag hört dig på radion än.

Eller är det du som har gjort den där "Please don´t stop the music?"


Sarah: Hihi...nej, det är jag som sjunger den här 'under my umbrella, ella, ella, ella, ella, ella, ella, ella, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh' Hur mår du själv och hur går det med sjungandet?


Annie: Haha. = ) Jaså det är du som har gjort den! Jag är impad av dina texter. Det där eh eh eh eh eh är verkligen klockrent. Jag mår fint men sjungandet har jag lyckats missa 3 ggr i rad nu så jag ligger nog rejält efter. Men jag måste i alla fall pricka in att vara där när Linda Bengtzing kommer.  =)


Sarah: Fantasi är nyckeln till framgång! ;) Häftigt att Linda Bengtzing kommer, tycker den där kören låter jätte kul = ) Vi får ta en lunch snart när det lugnat ner sig. Hasta luego!


Annie: Ja, det är kul. Du får joina oss nästa termin. Då kommer Eva Dahlgren. = ) Lunch låter bra.

 Hastigt o lustigt på dig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0