Cirkusen körde igång igen

Det började i går på dagen när någon sade till mig att:
"Dig såg jag ju i tidningen idag". Jag ställde mig något tveksam till det först men sen kom det:
"Ja, i tv-tidningen. De ska ju visa repriser av det där programmet.."
Åh nej. Just när jag trodde att det hade börjat lägga sig, så ska de visa skiten igen! Jag hade ju nästan lyckats förtränga de hemska minnena av hur jag blev supernervös och tappade rösten. Igår kväll gick programmet igen, medan jag var ute och njöt av sommaren.
"Det var nog ändå ingen som såg reprisen", sa jag till min syster när vi gick in på Mc Donalds. "Det är ju så fint väder ute så det är väl ingen som frivilligt sitter inne och tittar på det där skitprogrammet." Sedan talade jag om för tjejen i kassan att jag ville ha en Ramlösa Citrus. Hennes svar:
"Visst var du med på tv igår?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0