Ett tappert försök

Annie säger: Gick allt bra med din uppsats?

L säger: Jadu.. du vet ju att jag har opponering på tisdag..

L säger: Då ska den grillas så jag bävar och vet såklart inget.

Annie säger: Tänk på att grillat är godast bara på Burger king

Annie säger: Men grillad bäver undrar jag om det är så gott...

L säger: Hm

L säger: Kallade du mig just för bäver? Haha.

Annie säger: Jag? Nej, det var ju du som pratade om bävrar . = )

L säger: Näe bävar....

Annie säger: Ja, men du vet.. Man vill ju inte märka på ord..

Annie säger: Du.. skulle du kanske kunna ta över mitt jobb? Jag är mest sugen på sommarlov nämligen

L säger: Ja! Gud va mysigt de vore

Annie säger: Jaa.. tänk att sitta där framför min dator och registrera kassarapporter.. mmmm

Annie säger: Jag ska säga till chefen i morgon att du kommer istället.

L säger: Sommarlov dummer.

L säger: Din chef vill inte jag ha.

L säger: Hon verkar inge kul.

Annie säger: Va? Vad säger du? Vill du inte ha henne?

L säger: Nope.
Annie säger: Typiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0