Flatans modeblogg

Q: Det finns en jävla massa bloggar som handlar om mode. Tänk om det fanns en modeblogg för flator...
Jag: Skulle det vara nåt speciellt med den menar du?
Q: Ja, tänk dig: Måndag: Idag valde jag mina hängiga jeans och en svart tanktop. Tisdag: Idag tog jag på mig mina hängiga jeans och min gröna tanktop.
Jag: Haha. Jag kommer så publicera dina fördomar på min blogg.
Q (illvilligt leende): Vaddå? Om man är flata själv får man väl säga vad man vill. Okej, jag äger inga tanktops, men jag vet att det finns de som knappt har nåt annat.
Jag: Vad har de på sig på vintern då? Det måste bli kallt om de bara har linnen? Eller går de inte ut?
Q: Onsdag: Idag kom den första snön och jag drog på mig min svarta hoodtröja över min svarta tanktop... Jag kommer väl vara anonym på din blogg? Moahahaha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0