Mina nya tapetskor från Nike

Apropå modebloggar tänkte jag göra som experterna och visa upp en bild på mina nya skor. Jag blev alldeles kär i dem när jag var på stan igår. Fast det var inte kärlek vid första ögonkastet. Först tänkte jag: Vilka konstiga skor. De ser ut som tapeter. Fast de är lite roliga. Eller är de snygga? Ja, och sen var jag ju tvungen att prova dem. Det var det skönaste jag haft på mig i hela mitt liv. Som moln med fjädring. Det kändes som jag kunde hoppa tre meter i dem. Det sa jag också till expedittjejen på Stadium. Hon log tillbaka: "Jag vet, jag har två par hemma."

image157

Jag har hört talas om att de där modebloggartjejerna brukar få betalt av tillverkarna de skriver om. Och få varuprover skickade till sig. Så Nike, om ni ser det här: Jag har storlek 37. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0