Tröstar mig med youtube

Det här med att vara kvinna är lite jobbigt ibland. Speciellt om man som jag får förbannat ont i magen två dagar varje månad. Vad ska det vara bra för? Fast det är klart, jag skulle inte vilja byta ändå. För det är ju rätt trevligt att vara kvinna på andra sätt.

Ligger i soffan och magen har knutit ihop sig till en liten ond krampaktig boll. Hjärnan längtar efter stimulans men kroppen säger åt mig att ligga så stilla som möjligt för annars gör magen bara ännu mer ont. Jag får väl trösta mig med lite fler roliga klipp på youtube och hoppas att det går över snart.

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Hoppas det släpper snart. Inte kul, vet hur det känns...

2008-05-16 @ 21:20:14
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0