Utskälld på lunchen

För första gången i mitt liv har jag blivit utskälld pga min sexuella läggning.

L och jag hade lunchat och vi gick från lunchrestaurangen ner mot parken. Det hela var väldigt oskyldigt. L hade armen på min axel och jag min arm runt hennes midja. Ja, för att förtydliga ska jag kanske säga att L och jag bara är vänner och att vi inte gjorde något "otillbörligt" alls. Därför blev jag lite förvånad när en gubbe vi mötte plötsligt skrek: "ÄCKLIGT! Ni är SJUKA!"


L och jag tittade konfunderat på varandra. Om gubben skriker så åt alla tjejer han träffar som håller i varandra måste han ha mycket att göra. Han kommer bli alldeles hes nu under sommarsäsongen. Och vad jobbigt det ska vara att ständigt behöva jaga upp sig så över såna saker. Stackars gubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0