What a day, what a day..

Ah, vilken dag. Jag är ledig och det har blivit alldeles grönt utanför fönstret. Gräset är grönt med massa vitsippor på och en del träd är knoppiga medan andra redan slagit ut sina blad. Idag blir det en blandning av nyttiga saker, som tvättande och städande, och onyttiga saker, som slappande och njutande av solen. Lite i lagom omgångar sådär.

Igår hade jag verkligen jättetrevligt hos Miss I med alla trevliga roliga människor. Tror inte jag skrattat så mycket sen min före detta kompis LM och jag var på fest hos P. Och då skrattade jag oavbrutet så det är en bra grej.

I morgon bär det ut i skärgården till familjen där vi får gäster. Jag hoppas på en lika solig helg som förra veckan, men det påstås att det inte ska bli så. Oh well, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0