Bonden och urstockholmaren

Annie säger: Jag lovade min kollega att jag skulle titta på Bonde söker fru så vi kunde prata om det på fikat i morrn men nu glömde jag kolla. Undrar om jag kan låtsas att jag sett det utan att hon märker nåt...

K säger: Skulle inte förvåna mig om det finns en resumé på tv4.

Annie säger: På internätet menaru?

K säger: Just nu kan man t.om chatta med bonde Hanna. Du kan ju fråga henne om lite inside information.

Annie säger: Ja, jag kan fråga: "Du, vad hände egentligen i dagens avsnitt? Jag tittade nämligen inte."

K säger: Ja det har hon säkert stenkoll på.

K säger: http://www.tv4.se/1.662869/2008/10/08/bonde_soker_fru_gratis_pa_natet

Annie säger: "Bonde söker fru gratis på nätet"? Det låter som ett roligare program än det riktiga!

K säger: Tror det är samma program.

Annie säger: Näh?

Annie säger: Tänk dig: man fick se bonden sitta där framför datorn å klicka sig in på Spraydate: "Nämen den häääär tösen verkar väl go?"

K säger: Tror inte en bonde använder sig av Spraydate. Det är nog detta som gäller : Farmerdating.se

Annie säger: Haha, finns det?

K säger: yes. http://www.farmerdating.se/

Annie säger: Hur hittade du det?

K säger: Här: http://justfuckinggoogleit.com/

Annie säger: Haha

K säger: Har du gjort: http://www.tv4.se/1.628746/test_hur_mycket_bonde_ar_du

Annie säger: Nä. har du? Jag provar om du gör = )

K säger: Fick 7 rätt av 8.

Annie säger: Äh, du googlade väl alla frågor...

K säger: "Du är minsann av det rätta bondevirket! Du går helst i flanellskjorta och rabblar sädesslag i sömnen. Grattis!"

Annie säger: Usch då. Jag vill aldrig dejta dig.

K säger: Du tycker inte flanellskjorta är sexigt?

Annie säger: Nää!

Annie säger: De var inte så svåra de här frågorna..

Annie säger: Hahahah.. "Vad är utsäde"? "Det bönderna sprider efter en lyckad dejt?"

Annie säger: Jag hade 8 av 8 rätt.

Annie säger: Jag får byta karriär. Men jag vägrar bära flanellskjorta.

K säger: Dags att flytta till landet nu då och skaffa dig en get?

Annie säger: Usch. Nej, det är nog inget för mig. De skulle frågat mig frågor som: "Vill du gå upp tre på morgonen? Vill du ha djur som kräver en massa jobb varje dag?" Då hade de fått ett mer rättvisande resultat.

K säger: Ja det var nog helt fel test för dig.  Gör detta istället: http://www.dn.se/DNet/road/Classic/article/161/jsp/Render.jsp?a=594770

Annie säger: Livsstilstest? Ok. = )

Jag blev: Urstockholmaren : Shit alltså, du är så Stockholm att man blir rädd. Men om du inte taggar ner lär du bli en magsur rättshaverist också. Oss emellan - försök ha lite mindre attityd, så cool är du ändå inte. Det skadar faktiskt inte att stanna upp och hjälpa en turist att hitta rätt i storstadsdjungeln.

Annie säger: Vilket orättvist betyg.. här hjälper jag jämt alla turister och så skäller de på mig och påstår att jag inte skulle hjälpa till! Pah..

K säger: har du läst på dig nu med bonde söker fru så du kan föra en konversation med din kollega imorgon på fikat?
Annie säger: Nä, du skickade ju så många test så jag hann aldrig titta = )


Kommentarer
Postat av: K

Jag får nog snart införa copyright på mina msn-meddelanden.



(©)

2008-11-22 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0