Gaysport?

K säger: Så du spelar tennis, så hetero av dig.

Annie säger: Vad har nu tennis med hetero att göra? = )

K säger: Det finns väl ingen sport som är mer heterosexuell än tennis.

Annie säger: Hur menar du då?

Annie säger: Hälften av de stora tennisstjärnorna är ju lesbiska.

K säger: För det första står man på varsin planhalva. det är ett nät som skiljer en åt. finns inte en chans att man kan tafsa på varandra. låter ganska så hetero i mina öron.

Annie säger: Menar du att heteromänniskor inte tafsar på varandra? Det här kommer du aldrig ro i hamn.

K säger: Inte offentligt.

Annie säger: Heteros tafsar inte på varandra offentligt men det gör homos? Nej, det där köper jag inte alls.

K säger: Ok, jag ger mig det är en väldans gayig sport.

Annie säger: Det finns väl ingen gayig sport.

Annie säger: Och ingen ogayig sport.

Annie säger: Sport är bara sport.

K säger: Brottning?

Annie säger: Nä.

K säger: Brottning i lera?

Annie säger: Du är fortfarande inne på det där att man ska ta på varandra?

K säger: Haha ja det är väl trevligt, eller?

Annie säger: Kanske lerbrottning vore nåt för dig = )

K säger: Um ja kanske det.

K säger: Lättklädda brudar i lera, låter ju helt fantastiskt.



Lista över hbt-sporter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0