Har vi inte träffats förut?

Kära läsare, följande fraser har jag helt fräckt STULIT från en tjejs sida på Qruiser. Jag hoppas hon inte misstycker. Vi kan ju säga att det är för allmännyttan.


Stöter: "Har vi inte träffats förut?"
Svar: "Mycket möjligt. Jag är receptionisten på könssjukdomsmottagningen."

Stöter:"Har jag inte träffat dig nånstans förut?"
Svar: "Jodå, det är därför jag inte går dit längre."

Stöter:"Är den här stolen ledig?"
Svar: "Jodå, och om du sätter dig blir den här ledig."

Stöter:"Hem till dig eller mig?"
Svar: "Vi kan väl kompromissa. Du går hem till dig, jag går hem till mig."

Stöter:"Jag skulle vilja ringa dig. Vad har du för nummer?
Svar: "Det står i telefonkatalogen."
Stöter:"Men jag vet inte vad du heter."
Svar: "Det står också i telefonkatalogen."

Stöter:"Vad har du för stjärntecken?"
Svar: "Det som går sämst ihop med ditt."

Stöter:"Hur vill du ha dina ägg på morgonen?"
Svar: "Obefruktade."

Stöter: "Kom igen nu. Vi är ju på puben av samma orsak!"
Svar: "Du har rätt. Nu raggar vi brudar/Grabbar!"

Stöter:"Jag är snäll mot kvinnor."
Svar: "Bra. Var då snäll och gå härifrån."

Stöter: "Jag vill ge dig mig själv."
Svar: "Tack, men jag tar inte emot billiga presenter."

Stöter:"Om jag fick se dig naken skulle jag dö lycklig."
Svar: "Och om jag fick se dig naken skulle jag nog dö av skratt."

Stöter: "Din kropp är som ett tempel."
Svar: "Ledsen, idag är det inga gudstjänster."

Stöter:"Jag går igenom vad som helst för dig."
Svar: "Bra! Vi börjar med ditt bankkonto."

Stöter:"Jag skulle gå till världens ände för dig."
Svar: "Det är bra, men skulle du stanna där?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0