Hurere?

Jaha, sitter ni därhemma nu, lite bakfulla och begrundar era synder från fredagkvällen? = ) Nej, inte jag. Jag har sovit gott och länge och nu på morgonen fick jag ett städryck och drog ut alla prylar ur alla garderober och förråd. Sedan blev jag trött och slutade mitt i så nu ser det ut som ett skrotupplag här hemma. Men kanske att jag kommer igång igen om jag får i mig lite lunch.

Var var ni igår då? För stockholmarna öppnade ju Nya Connection på Restaurang April i Gallerian. Nån som var där? Jag är lite nyfiken. Jag vet inte ens vad det är för en restaurang för jag känner inte igen namnet. Tydligen ska den ligga i änden mot Jakobsbergsgatan. Hoppas det är ett fint ställe. Och hoppas de kommer ha öppet nån mer dag än fredagar för då är jag ju alltid så himla trött. Suck. Ja ja, jag vet, jag börjar blir gammal. Fast sömnkrävande har jag nog alltid varit. = )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0