I nöd och lust

Annie säger: Jag behöver galgar. Var kan det finnas tro? Förutom Ikea..

Miss Å säger: Vad ska du ha för galgar? Plast eller trä?

Annie säger: Vad som helst som går att hänga kläder på = )

Miss Å säger: Jag har lite galgar du kan få.

Annie säger: Har du? Vore ju super!= )

Miss Å säger: Ska ta fram dem o se att dem verkar ok, men det tror jag.

Miss Å säger: Vänta...

Annie säger: Behöver såna där för tröjor, inte för kjolar.

Miss Å säger: Jag har minst 15 st du kan få... för tröjor.

Annie säger: Perfekt. De tog slut när jag hade kläder kvar att hänga in!

Miss Å säger: Jobbigt!

Annie säger: O ja. Dagens i-landsproblem

Miss Å säger: Haha. Precis.


Annie säger:
Du har väl inte glömt Far?

Miss Å säger: Nope. Han fick blommor o choklad levererade igår. Blev jätteglad o jättemätt.

Annie säger: Hehe. Min far får en cd med Sköna Italienska Sånger = )

Miss Å säger: Nice! Låter som det passar honom.

Annie säger: Javisst. Jag ska kopiera den där låten med Gianna Nannini av honom sen. I love it!

Annie säger: Synd om mamma bara. Hon har ju pinats med Eros Ramazotti i ett år nu.

Miss Å säger: He he

Annie säger: Eller Amore Rosetti som hon kallar honom.

Miss Å säger: I nöd o lust.

Annie säger: Haha.


(Apropå Gianna Nannini hittade jag en till helknäpp kulig video med henne. Är den förresten inte lite småflatig på sina ställen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0