Rapport om Isinbayevamagen

Som den trogne läsaren kanske minns satsar jag på en Isinbayeva-mage. För den mindre trogne läsaren som inte förstår vad jag pratar om kan jag berätta att Jelena Isinbayeva är en mycket duktig rysk stavhopperska, vars mage jag klistrat upp på mitt kylskåp som en inspiration för att hålla min träning uppe. Än så länge har det gått rätt bra, om än med vissa mindre bakslag som ett bråkande knä. Jag har fått det till en vana att gå och träna på minst tre lunchraster i veckan och det är jag riktigt nöjd med.

Ikväll gick syrran och jag och simmade. Jag var riktigt laddad och tyckte det skulle bli jättekul att få inviga min nya Nike-baddräkt. Baddräkten fungerade fint. Det gjorde däremot inte jag. När syrran och jag bestämde oss för en frisimstävling hann jag bara simma 15 meter innan jag fick väldig kramp i ena benet. Trodde jag i alla fall. Det gör nämligen fortfarande ont. Kanske det är en sträckning. Hoppas det bara är en sträckning. Jag vill inte ha fler skador.

I morgon ska jag vila från all träning. Det enda jag ska göra är att halta iväg till Sissela Kyles show. Tjoho. = )


Kommentarer
Postat av: Siquidem

Jävlar, vilken mage! Tror jag har genetiska problem att få en sån, oavsett hur smal jag nånsin varit. Kan iofs ha att göra med att jag är lat med. Men det är troligen genetiskt iaf. :)



Kämpa på! :)



Jag har Internet igen btw! :)

2008-11-26 @ 01:18:59
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Siq! Vad roligt att höra från dig. = ) Tack för uppmuntran!

2008-11-26 @ 13:01:05
Postat av: Siquidem

Ja, tänkte till och med slå på stort och svara på ditt mail här i dagarna :)

2008-11-26 @ 23:34:39
URL: http://siquidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0