Sissela Kyle

"Tur att jag inte hade smink", sa tjejen som satt bakom mig. Sissela gick nämligen ut stenhårt med att dra egna etikettregler a la Magdalena Ribbing i rasande takt om hur man skulle uppföra sig på teatern. Alla i publiken skrattade så de grät när de fick höra om att damen bör se till att hon klippt tånaglarna innan hon lägger upp fötterna på axlarna på herren framför till vänster om det inte var andra söndagen efter Kyndelsmäss och så vidare. Jag är så jättenöjd med min födelsedagspresent. Först åt vi riktigt mumsig kyckling på Happy India på Mariatorget och sen gick vi vidare till Sissela Kyles show på Rival som innehöll en berättelse om hennes liv tillsammans med en del imitationer och andra påhitt. Dessutom fick man, som Sissela särskilt påpekade, ta med sig drinkarna in i salongen efter pausen. Det ni. Det är allt bra skönt att få skratta ut sådär riktigt ordentligt. Gå och se på Sissela du med.


Kommentarer
Postat av: Siquidem

Henne skulle man gärna sitta fast i en hiss med, fast det är klart, hon kanske är skittråkig på fritiden. Och i hissar. :)

2008-11-27 @ 22:02:54
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Det har jag svårt att tänka mig. = )

2008-11-28 @ 13:45:28
Postat av: KarinJ

Nej, hon är inte alls tråkig privat..tro mig...kul att du gillade showen..don rockar fett :)

Mvh/Karin

2008-11-29 @ 00:01:11
URL: http://kakantok.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0