Bättre än sex?

Om du i helgen skulle befinna dig i Stockholm så finns det bara en sak som gäller: Chokladfestival på Nordiska muséet!
Choklad är verkligen en fantastiskt god uppfinning. På förra årets chokladfestival shoppade jag på mig mer praliner än jag kunde äta upp själv. Där finns alla möjliga smaskiga sorter och annorlunda smaker som man aldrig hade trott kunde finnas i choklad.

I DN på stan skriver de: "Få saker här i livet är så omdedelbart tillfredsställande som choklad, vissa skulle till och med hävda att det är bättre än sex." Fast.. skulle jag välja mellan choklad och sex... så skulle det ju bli sex. = ) Men jag är inte mycket för att välja bort goda saker så jag väljer helst choklad och sex. ; )

Nåväl, tillbaka till festivalen. Ni som inte är upptagna med att ha sex kan notera att den pågår 10-12 oktober fre kl 10-20, lör 10-19 och sön 10-18. Pris: 100 kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle nog hellre betala 100kr för lite sex.

2008-10-09 @ 17:10:26
Postat av: Annie

Får man verkligen nåt sex för 100 kr?

2008-10-09 @ 17:43:36
Postat av: Anonym

lite pill kanske

2008-10-09 @ 18:40:49
Postat av: Mlle Tant

oh! jag var på en sån i Paris för några år sedan! Det var ju nästintill gudomligt! :)

Tur att jag har en liten lyxpralinask ståendes i skåpet som bara väntar på ett enormt sug och rätt tillfälle, när man inte bor i huvudstaden.

2008-10-09 @ 22:40:31
URL: http://mademoiselletant.blogspot.com
Postat av: Annie

Åhå. Ja, det är underbart med så mycket god choklad på en gång. Det borde finnas en chokladmarknad året om och inte bara en gång om året. Ja, faktiskt, det skulle kunna blir en av Stockholms nya turistattraktioner. Vem skriver man till för att föreslå nåt sånt? =)

2008-10-10 @ 07:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0