Har du kysst Jessica Stein?

De flesta lesbiska tjejer verkar ha sett filmen Kissing Jessica Stein. (Ni som läste min Lesbian Thoughts By Kajsa-blogg kanske har läst min recension av filmen där också.) De flesta tjejer jag pratat med har också blivit besvikna på filmen eftersom det visar sig att Jessica är hetero. Det är alltså inte bara jag som längtar efter det där vackra romantiska slutet... eller vänta, det är kanske ett vackert romantiskt slut, fast inte just på det sättet som vi ville ha det? Ja, så är det nog snarare.


Idag slog mig tanken: jag har faktiskt kysst Jessica Stein. Nej, inte just den Jessica Stein som är i filmen, men en förvirrad tjej som senare insåg att hon var hetero och bara trivdes med mitt sällskap. Säkert finns det fler därute som kysst Jessica Stein. Kanske är det därför vi blir extra irriterade när filmen har fel slut. = )


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-10 @ 12:16:41
Postat av: h.



Nä, man behöver väl inte tolka slutet som att hon är hetero, heller? Jag tycker man kan tolka in lite vad man vill där i slutet, och telefonnummerbyte med en kille behöver väl inte betyda lesbicodöd :)

2008-10-10 @ 15:07:10
Postat av: Linda-Marie

Jo... det har jag nog gjort. Hon var skitsöt, och typ "ny" i homovärlden. Nu har hon kille igen. Faan kanske är så att hon tyckte min andedräkt va skitäcklig.

Faan.

2008-10-10 @ 18:12:19
URL: http://lindamariesliv.blogg.se/
Postat av: Adeline

Jag har kysst Jessica Stein. Hon är helstraight men är ovillig att erkänna det fast det är uppenbart. Jag är 100 % säker att jag bara var hennes experiment, för hon har knappt sett åt en tjej sedan hon var med mig.

2008-10-11 @ 13:27:25
URL: http://addicted2adeline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0