Just another manic monday

Idag är det måndag och det firar mina glada grannar in med dunka-dunk. De är för härliga, mina grannar. Alltid finns det något att fira: Att det är måndag, att det är tisdag, att det är onsdag.. ja, och det firas i glada vänners lag med disco, pianospel, gitarrspel, sång, trumpetspel, trummor, you name it! Och en sån tur jag har att min säng står precis vid den väggen, så att jag inte missar något spännande.

Igår bjöds jag på god holländsk middag med franskt bubbel och thailändsk mat med mycket vitlök! Kanske var det därför min bordsgranne på jobbet gick hem efter lunch? Han kände sig lite yr sa han. Själv jobbade jag mycket flitigt hela dagen, men hann ändå med lunch och fika med C, som ju börjat ta hand om växterna på mitt kontor. En mycket trevlig slump att hon blev tilldelad just mitt jobb, för nu får jag ju se henne mycket oftare. = )

Idag är det egentligen kör med Caroline, men jag har bestämt mig för att inte gå på kören den här terminen, för jag har så mycket annat att hinna med. Men i gengäld har jag hela dagen gått runt och nynnat på den här låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0