Kloka och fina människor som jag känner personligen

En del människor gör mig glad bara jag tittar på dem. Det kan vara väldigt olika människor och det kan finnas många olika orsaker till att de gör mig glad.

Ta till exempel Hon på jobbet (Läs: DHH) som gör mig glad för att vi är så lika och delar många drömmar. Hon bär mina hemligheter och jag bär hennes och vi är stolta över att bära dem.

Mitt 3-åriga kusinbarn gör mig också glad. Jag tror det är bara därför att hon är så liten, glad, nyfiken och sig själv. Och så märker hon direkt min barnsliga sida och inser att jag inte är som andra vuxna.

Min keramikhandledare gör mig också glad. Hon är alltid på gott humör, intresserad, inspirerande, bjuder på sig själv och lyssnar på andra människor. Hon har fantastisk fantasi och kommer aldrig bli gammal.

Vissa människor träffar jag nästan aldrig och de gör mig glada ändå, som L, som sms:ar och ringer och känns så nära och stöttande fastän hon är så många mil bort.


Hm. Jag hoppas jag inte gjort bort mig nu genom att bara nämna några av de människor som gör mig glad. Jag tycker ju om alla er andra också och de här tog jag ju bara exempel eftersom de var så olika. Men det är ju klart ni förstår eftersom ni är mina vänner och mina vänner är alltid kloka och fina människor. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0