Könsbyte på toaletten?

Innan min kurs skulle börja tänkte jag ta en sväng förbi damtoan, men där var det upptaget. Jag väntade fem minuter, tio minuter... Sen började jag bli orolig. Tänk om den stackars tjejen/kvinnan därinne hade svimmat eller fått en hjärtattack eller nåt? Då öppnades dörren. En 2 meter lång och två meter bred persisk man steg ut. Först tänkte jag fråga varför han ockuperat damtoaletten i en kvart, men då slog det mig att eftersom han var därinne så otroligt länge så KAN han ju faktiskt ha varit en dam när han klev in. ; )

Kommentarer
Postat av: Siv

En dam med dålig mage förmodligen :)

2008-10-14 @ 22:26:05
Postat av: Annie

Haha. Ja, kanske det. = )

2008-10-15 @ 12:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0