Vad ska det bli...



Det finns så mycket. Ändå känns inget riktigt rätt...

Kommentarer
Postat av: h.

Carina Berg är ju himla söt. Annars tyckte jag tredje frisyren på översta raden, var fin. Och allra sista tjejen, fast mörk då förstås.

2008-10-21 @ 20:14:31
Postat av: Anonym

Vad passar ditt hår och ditt ansikte? Börja där.

2008-10-21 @ 20:18:35
Postat av: Annie

Allra sista tjejens hår gillade jag också faktiskt! = ) Vad som passar mitt hår och ansikte vet jag inte riktigt. Jag har haft en massa frisyrer och varit nöjd med de flesta, men den frisören hade också himla bra koll på vad jag passade i.

2008-10-21 @ 20:53:05
Postat av: Mlle Tant

vad roligt! jag skulle säga precis samma sak som "h" ! den tredje och den sista gillar jag! men som någon annan sagt så kan det ju vara smart att göra ett klipp som man passar i..

2008-10-21 @ 21:48:50
URL: http://mademoiselletant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0