Mer mer

Tjoho, nu har jag varit duktig och varit ute och sprungit. Det blev faktiskt en sväng till gymmet på lunchen i fredags också, så än så länge känns det som jag hållit mig på banan.

Igår blev det inte nån direkt "träning" men istället var jag ute i skogen och plockade svamp med mamma, syrran och min peruanska vän G. G har aldrig plockat svamp, så det var lite exotiskt för henne. Hon pekade på varenda svamp hon såg och sa "Den?" och jag sa "Nej" tills hon hittade någon som var ätlig.  Men det fanns mycket svamp så det var kul.

Vad mörkt det har blivit ute. När jag körde hem från landet igår kändes det som om det var mitt i natten fastän klockan bara var åtta. Jag saknar redan sommaren. Det är ganska illa va? Kan man få lite mer sommar tack... (?)


Kommentarer
Postat av: h.





Mm, saknar också sommaren, och hösten kom som en annan attackkatt ur diket. Kan inte sommaren komma tillbaka? Kan man ha någon veckosammankomst när man gör somriga saker inomhus, resten av året kanske?





2008-09-07 @ 18:31:56
Postat av: Annie

Vilken bra idé. Men.. hur gör man somriga saker inomhus? Själva grejen med sommaren är ju att man får vara utomhus? = ) Tänkte du dig picknick på vardagsrumsmattan eller nåt sånt?

2008-09-07 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0