Mitt kryptiska horoskop

Jag har lite problem med att tyda dagens horoskop: "En gammal kärlek kan plötsligt dyka upp i ditt liv igen. Ta itu med problem i samband med barn." Jag hoppas verkligen att jag slipper se nån gammal kärlek, för jag är inte alls på humör, och vad betyder den där andra meningen? Ska jag skälla ut henne framför ett dagis så att det är mindre risk att hon ger mig en örfil?

  

Veckans horoskop:

"Din motivation för att få saker gjorda kanske vacklar lite, men du kan få fart på dina ambitioner igen genom att känna energin från människor runt dig. De som i hemlighet skulle vilja göra det du har gjort är ibland kritiska och ibland positiva. Oavsett vad, ger de dig kraft att lyckas i än högre grad. " Oh yes, den vacklar. Resten var mycket kryptiskt.

Äsch, nu måste jag iväg till dagens utbildning. Varför måste den börja så tidigt? Det är nästan så jag övervägde att tvinga i mig lite kaffe, men det är ju så beskt och otäckt så det gick verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0