Släpp fångarna loss



Igår begav vi oss, stresselefanten och jag, till Hornstull, där vi åt indiskt med C och H. Sedan for vi vidare till Midsommarkransen och Amnestyfestivalen Släpp fångarna loss där vi lyssnade musik och tittade på seriekonst av bla Nina Hemminggson, som ni som känner mig och ni som läser min blogg, redan vet att jag gillar mycket. Skådespelerskan Lina Englund sjöng och spelade tillsammans med David Schutrik och det var riktigt bra faktiskt. Hon sa att det förmodligen skulle komma en skiva med hennes låtar snart också.

En annan bra sak är att jag kom in på In Design-kursen som jag anmälde mig till redan i våras för att jag så gärna ville gå den. Där ska man få lära sig dataprogrammet In Design och även lite mer allmänt om design och ritteknik. Hoppas nu att det är en riktigt bra kurs. Börjar dock fundera lite på om det är så smart att försöka hinna med den här kursen, keramik, Ugglas-kören och träning när jag redan är så stressad av jobbet. Förmodligen är det inte nån bra idé. Jag borde nog hoppa över något. Kören kanske? Ja, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0