Dåligt humör

Bra saker i helgen:

-Min lägenhet blev äntligen ren och fin

-Filmbrunchen var både god och trevlig

Sedda filmer: April´s shower, Love on the side. Recension kommer snart. När jag blir på humör.


Idag är det måndag och mitt humör är rätt uselt. Hoppas ingen tänker mucka med mig, för deras skull.


Kollegan bakom undrade om jag hade skrivit en bok. Det erkände jag att jag hade gjort. Då undrade hon om det var något jag skulle kunna tänka mig att göra hela tiden. Det sa jag att jag kunde tänka mig. Sedan började alla fråga vad den handlade om. Det hade jag ingen lust att berätta, men jag sa att den handlade om två tjejer som börjar på universitetet och inte vet riktigt vad de vill med sina liv och att man får se dem igen tio år senare för att se vad som hänt. Och det stämmer ju. Boken handlar om det. Fast mest om något helt annat. Jag orkar inte förklara vem jag är idag.


Allting går fel och allting är svårt i mitt arbete. Kanske jag borde hoppa över att äta lunch med folk. Risken är att jag är bitchig mot dem. Kanske borde jag säga upp mig och rita serier och skriva böcker istället. Om jag hade några miljoner över skulle jag göra det.


Ikväll ska jag på Tina Turner-konsert. Kanske blir jag lite uppmuntrad då. Kanske behöver jag bara rocka loss lite.


Kommentarer
Postat av: M

Rocka loss ikväll.:)

2009-04-20 @ 11:56:34
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag glömt vad boken du skrivit heter och vill självklart köpa... Men vart hittar jag den? På Vulkan?



/ett av dina bloggfän :)

2009-04-20 @ 15:31:57
URL: http://lookedup.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hello, again..



Efter lite research hittade jag boken din:)



Keep up the good-good work!

2009-04-20 @ 16:01:03
URL: http://lookedup.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så trevligt att ha bloggfäns. =) Vulkan och Hallongrottans bokhandel har boken. =)

2009-04-20 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0