Oops I did it again...

Annie säger: Oj, nu råkade jag vara ironisk i ett sms igen. Undrar om personen fattade..

K säger: Jaså, vad skrev du för något ironiskt?

Annie säger: Hon har frågat mig förut några ggr om när biljetterna till Pride släpps, för hon vill absolut se schlagerkvällen. Igår hörde hon av sig igen och hade köpt biljetten och undrade om den dagsbiljetten hon hade köpt var samma biljett som till kvällen eller om hon behövde köpa en till biljett till schlagern.

Jag svarade att "Ja, det är dagsbiljetten för den dagen som är biljetten".

K säger: Finns inte den informationen där man köper biljetten?

Annie säger: ...varpå jag nyss fick ett till sms: "Men den gäller även för schlagern på kvällen?"

Så jag svarade nu: "Nej, jag menade att dagsbiljetten är biljetten till riksdagens öppnande där det även ingår en dejt med Thomas Bodström."

K säger: Haha

Annie säger: Nu svarar hon.. "Störd!"  Vad menar hon nu med det?

K säger: Tror hon menar nörd! att Thomas Bodström är en nörd.

Annie säger: Så måste det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0