Vänta inte med att vinna 220 miljoner

Jag: Jag vill vinna 220 miljoner och öppna ett eget café.
Soffan: Det låter som en bra idé tycker jag.
Kollega 1: Man ska inte skjuta upp sina drömmar.
Jag: Jag skulle inreda mitt café hur coolt som helst och bara servera jättegoda saker. Och så skulle jag ha många anställda så jag slapp göra så mycket själv.
Soffan: Du kan komma förbi ibland och ta en fika..
Kollega 1: Men man ska inte vänta med sina drömmar. Man ska göra allting medan man är ung. Kan du inte öppna café nu?
Jag: Men min dröm är inte att öppna café. Min dröm är att vinna 220 miljoner och öppna café.
Kollega 1: Sen när man blir gammal då är det för sent. Du ska öppna cafét nu.
Jag: Men.. min dröm är inte att jobba dygnet runt och sedan gå i konkurs. Min dröm är att vinna 220 miljoner.
Kollega 1: Mm. Man ska inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Kunde inte hålla med mer! Klart som fan du ska vinna 220 miljoner! Vad väntar du på, din slöhög? Ut och vinn! :)

2009-05-01 @ 16:09:21
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Äsch, vad ni kör med mig...

2009-05-03 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0