Dag 2 på jobbet

Det känns som att jag har jobbat två veckor sedan jag kom hem, men tydligen är det bara två dagar. Det har varit två jättelånga och jättejobbiga dagar. Tur att jag fick hela tre stycken kramar idag av tre olika kollegor så jag blev lite gladare. S kom på besök på jobbet och hade med sig mina favoritböcker som hon hade lånat, de som handlar om Millan och hennes märkvärdiga mormor.

Syster fick med mig till gymmet idag. Det var skönt att komma igång, men jag verkar ha tappat varenda muskel jag någonsin haft under sommaruppehållet. Det är mindre än två veckor kvar till Tjejmilen också och jag har bara sprungit enstaka 20-minutersrundor. Till följd av tidigare meriter är jag placerad i startgrupp 1. "Obs: Ställ dig endast i startgrupp 2-3 om du är verkligt vältränad!" står det i broschyren. Haha. Jag kommer bli nedtrampad av startgrupp 2....

Kommentarer
Postat av: Anonym

men att inte bli nedtrampad är väl en bra anledning att pinna på lite extra då..? ;)

2009-08-20 @ 09:42:33
Postat av: åsa

det är sjukt dålig disciplin i startgrupperna så det är bara fördel att ha en bra startgrupp. dom som hade ställt sig i 45-50 min-gruppen gick/joggade lätt i början!!!

2009-08-21 @ 19:30:51
Postat av: Annie

Jo, jag minns att folk brukar fuska väldigt med det där. Det är synd.

2009-08-22 @ 10:34:21
Postat av: Siquidem

Tjaba! Hur går det på jobbet nu då? Kommit in i det igen? Och med startgruppen? :)

2009-08-24 @ 22:01:43
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Nej, tyvärr har jag ju inte det. Kanske jag borde ha ett annat jobb helt enkelt. Jag tror jag behåller min plats i den alldeles för bra startgruppen. Om alla andra fuskar är det väl lika bra att följa massan. =)

2009-08-24 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0