Definitivt inget knäckebröd

Jag sitter på kontoret och nyser och snyter mig. Halsen gör ont. Det här får se till att gå över tills på onsdag när jag ska resa till Öland. I mitt skåp låg en chokladask med en "Välkommen tillbaka"-lapp från E. Sött va? Det känns helt okej att bli välkomnad tillbaka till jobbet när man bara ska vara här två dagar. Kanske bäst att jag sparar chokladasken till nästa vecka.


Jag sitter och sorterar papper och stoppar in dem i rätt pärmar. När man jobbar på kontor samlas det mycket papper när man varit borta två veckor. En annan sak jag lagt märke till är hur otroligt snabbt jag glömmer saker som jag höll på med. Jag ser de små lappar jag skrivit för två veckor sen och tänker: Jaha ja, har jag skrivit det här... Undrar vad jag menar? Undrar vad jag höll på med? Undrar vad jag vill mig själv? Måste skriva mer utförliga lappar i framtiden.


Nu ska vi gå ut och äta lunch. Ska försöka hitta något mjukt som inte gör ont i min ömma hals. Lite mjuk soppa eller något. Definitivt inget knäckebröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0