Rapport från Tjejmilen

Hello darling readers! Har ni det bra? Haft en skön helg?

Som ni säkert känner till har jag varit ute och Tjejmilat i naturen på Djurgården idag. Det gick väl ungefär som förväntat. Jag tog mig runt, men inte gick det fort. Nej, det var nog en av mina absolut långsammaste Tjejmilar någonsin. Inte så konstigt kanske, med tanke på att jag inte kunnat träna något. En hel timme tog det. Men jag fick i alla fall inspiration inför nästa år. Om jag tränar flitigt nu i ett år borde jag kunna sänka min tid med en kvart.

Efter loppet var min mage som ett svart hål så det passade perfekt med middag på Indian Queen på Hornstull, där jag satte i mig en himla massa mat i trevligt sällskap med Miss C, Miss F och Miss H. Efter det fortsatte vi till gaycafét Copacabana där jag fortsatte med flera koppar te och chokladkaka. Nu känner jag mig mätt och belåten. Det blir spännande att se om jag orkar lyfta några vikter på rehabträningen i morgon eller om mina ben kommer vara som spaghetti redan innan Fru Rehabtränare börjat bossa runt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0