Vad dricker man istället för cola?

Cola är det godaste jag vet. Ändå har jag slutat dricka det. Det är inte helt lätt. Vad dricker man egentligen istället? Det finns ju ingenting som är i närheten så gott. Just nu provar jag med Ramlösa Citrus. Men det är ju inte samma sak. Vad dricker ni därute? Finns det något gott? Och när slutar man vara sugen på cola? Aldrig? Eller går beroendet över efter ett tag? Finns det några framgångsrika cola-slutare därute som kan dela med sig av sina erfarenheter?


Kommentarer
Postat av: lassi.

men hallå du har ju faktiskt en råsaftcentrifug! behöver jag säga mer än det? ta med den till jobbet och gör därmed alla dina kollegor till suktande, onyttiga tråkmånsar.

2009-08-25 @ 16:10:13
URL: http://mangopulp.blogg.se/
Postat av: Annie

Ta med hela centrifugen till jobbet? Hm. Lite svårt kanske. =) Men även om juicen blir mycket god så dämpar den inte colasuget. Hoppas att det bara är tillfälligt och att jag snart inte är ett dugg sugen på cola...

2009-08-25 @ 17:31:04
Postat av: lassi.

du får helt enkelt börja dricka kaffe istället, bli vuxen! någon slags kaffedrink måste du ju gilla!?

2009-08-25 @ 21:07:10
URL: http://mangopulp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja röka eller kröka. Det är alltid bra att ersätta ett beroende med ett annat. Sex skall vara bra också har jag hört.

2009-08-25 @ 21:24:13
Postat av: Anonym

Börja röka eller kröka istället. Det är bra att ersätta ett beroende med ett annat. Sex har jag hört skall vara bra också.

2009-08-25 @ 21:26:02
Postat av: Annie

Nej, varken kaffe, röka eller kröka är jag särskilt intresserad av. =) Får satsa på sexet då...

2009-08-26 @ 08:09:38
Postat av: Linda

Nu är jag flera år försent och du kanske inte ens läser det här men varför ska du sluta dricka cola? Man lever bara en gång och nån ynka liten last kan man väl få ha? Näää Annie fortsätt du med cola tycker jag. Du kan ha en cola dag! Till exempel så här, varje fredag får du dricka cola. Eller välj en annan dag of your choice. Man ska inte sluta med det man tycker om.. Och du tycker ju om cola! =)))

Svar: Bra tips. Har redan följt det.. :)
Annie

2012-08-19 @ 00:27:37
Postat av: Linda

Bra där... Cola är alldeles för gott för att sluta med! =))))

2012-08-22 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0