Melodifestival: deltävling nr 2

Så var det dags för deltävling nummer två i Melodifestivalen. En lustig sak är att en massa människor frågat mig redan innan vem jag ska heja på ikväll. Och på Qruiser har folk startat klubbar som heter "Rösta på...". Jag undrar: Har ni inte missat något? Det är ju en melodifestival och man ska rösta på den melodi man gillar bäst. Hur ska man kunna veta redan innan man hört låtarna vem man hejar på? Det är väl inte artistfestival? Och man röstar väl inte på nån annan låt som artisten gjort tidigare? Nej, nu får ni skärpa till er här. Vi behöver ett bra bidrag att skicka till Europa. Och till juryn: Det här gäller er också! Tro inte att jag förlåtit er för att ni skickade Martin Stenmarck istället för Nanne förut. Big mistake. Biiiiiiiiiig mistake!

Ikväll tävlar:

Lili & Susie Undrar om det blir några såna här moves ikväll? = )

Lasse Lindh  Har han nån schlager i sig tro?

Jennifer Brown  Jodå, om hon har rätt låt kan det nog bli bra gung. 

H.E.A.T    Kan hårdrock funka igen? Det verkar som det inte bara är Lili & Susie som gör comeback från 80-talet...

Markoolio  Om inte annat har han ju full koll på hur en schlager ska framföras. = )

Amy Diamond Ja nu är hon väl tillräckligt gammal för att få vara med utan specialtillstånd till och med. Och det är klart att lilla Amy med stora rösten ska vara med!

Cookies n Beans Det här kan nog blir riktigt fint.

Måns Zelmerlöw  Har han en ny Cara Mia blir han farlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0