This weekend

Hej vänner och läsare!

Lata Anniesar njuter för tillfället. Ni med? En dags jobb i fredags, sedan helg och sen blir det en halv dags jobb på måndag innan tisdagen är ledig igen. Så här borde det vara jämt. = )

Jag har haft en riktig livsnjutarhelg också. Faktiskt har jag inte ens tränat.  (Ja, fy på mig, men jag får börja i morgon igen.) I fredags gick E och jag till Roxy och sen vidare till Connection och dansade av oss riktigt ordentligt. På lördagen träffade jag Miss F och vi tog långfika och sedan bio. (Fint att se dig igen Miss F!)

Idag.. ja, vad har jag gjort idag egentligen? Sovit.. länge.. = ) Och sen skulle jag städa lite hade jag tänkt, för jag ska få en inneboende i några veckor och jag tänkte att jag inte skulle börja med att ge henne en ostädatchock direkt när hon kommer. Jag har väl städat lite grann, men inte så mycket som planerat. Det var roligare att rita serier, skriva och prata med folk... Det blir ofta sådär när jag ska städa har jag märkt. För att lösa detta problem har jag bestämt mig för att bli ofantligt rik och skaffa en betjänt som sköter städandet istället. Helst ska det vara en jättestor stark bodybuildarkille som bara älskar att städa. På så sätt hamnar vi utanför normen och om han verkligen gillar städandet behöver jag inte känna det som att jag tvingar honom att göra något han egentligen inte vill. Är jag bara tillräckligt rik kan han ju få en riktigt bra lön också.

Kommentarer
Postat av: F

Detsamma! Trevligt med en riktig heldag :)

2009-01-05 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0