Nyårslöften, nyklippt och ny film

Alla mina kollegor på jobbet av kvinnligt kön har avgett nyårslöften som innehåller viktnedgång. Är det inte underligt? De till och med tar för givet att nyårslöften SKA innehålla viktnedgång. "Du är så smal så du behöver inte avge några nyårslöften" säger de till mig. Undrar vilka underverk kvinnor skulle kunna uträtta om de koncentrerade sig på andra saker än sin egen kroppsvikt.

Jag har varit hos frisören idag och klippt av allt mitt långa hår. Nu när jag ser mig i spegeln har jag till och med en kort lugg. Varför har jag det? Jag tycker ju inte om att ha kort lugg. Jag undrar varför jag lät henne göra en sådan på mig. Jag tror jag blev lite överentusiastisk över att bli av med allt håret. Ja, så var det nog. Det, och att jag har så svårt att säga åt frisörer vad de ska göra. Varför kan man inte bara säga åt dem att man vill se snygg ut och så fixar de det?

Efter att ha sett en mycket sexig snutt ur filmen "Femme Fatale" på en annan blogg köpte jag mig genast den filmen och tittade på den, och den var väl helt okej, fast det är bara just den scenen (där hon hånglar upp den nakna tjejen som endast bär några slags guldsnirklar med diamanter på och klipper av henne guldsnirklarna en efter en) som innehåller någon girl action. Kärlek är det också väldigt dåligt med i denna film. Speciellt mellan kvinnor. Så.. egentligen är det nog bäst att bara se det där klippet på youtube och sen fantisera fram resten av handlingen själv. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0