En bra dag

Vilken fin dag det har varit idag. Det sades att det skulle regna, men ute i skärgården sken solen och jag har blivit röd i ansiktet. C och H körde ut mig dit i Mormor (den röda lilla bil som tillhört min mormor men som numera körs av C och H) och sen blev det solning och promenad och cykling och rosévin och grillning och presenter. Moms och Pops gav mig pengar till en ny kamera (Som ni kanske minns slängde jag min förra i stengolvet)  och C och H hade hittat jättemånga och jättebraiga presenter i form av en bok om serietecknande, pennor att rita serierna med, ett hänge till mitt halsband och ett tygfodral att ha kontokort i. Vad söta alla är. Det här med att fylla år är inte så tokigt ändå. =)

Kommentarer
Postat av: Ufot

Grattis :)

2009-06-07 @ 11:23:11
Postat av: h.

En bra dag indeed!

2009-06-07 @ 13:32:14
Postat av: Annie

Tack =)

2009-06-07 @ 13:39:42
Postat av: lassi.

din familj är väldigt trevlig! och jag som är så kinkig med folk dessutom. jag kommer gärna och hälsar på igen. och du kommer väl till Öland?!

2009-06-25 @ 20:48:08
URL: http://mangopulp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0